סט תיקי רובלוקס – 3 חלקים – תיק גב, תיק צד וקלמר

(%)
View Cart

סט תיקי רובלוקס – 3 חלקים – תיק גב, תיק צד וקלמר איכות מעולה במחיר מהמם חומר : ניילון באיכות מובחרת נא לבחור את הדוגמה הרצוייה בעת ההזמנה

כדאי לקרוא

סט תיקי רובלוקס – 3 חלקים – תיק גב, תיק צד וקלמר

איכות מעולה במחיר מהמם

חומר : ניילון באיכות מובחרת

נא לבחור את הדוגמה הרצוייה בעת ההזמנה

לגבי המשלוחים:

משלוח

אנו שמחים לאפשר בחנות האתר :  "Atar.co.il" משלוחים לארץ וגם למרבית ארצות העולם. כמו כן, אנחנו תמיד נכונים לאפשר ללקוחותינו שירות מעולה בערכים גבוהים. אנו עושים מאמץ גדול לענות על כל צרכי לקוחותינו,  ולהביא את ערכי השירות שלנו לדרגה הגבוהה ביותר, על הצד הטוב ביותר. כל זאת בכדי שתוכלו להרגיש בנוח להזמין באתר ולקבל את הזמנתכם במשלוח  לתחנת איסוף חבילות הקרובה לכתובתכם .

 איך אתם משלחים את החבילות?

מרבית החבילות והמוצרים מגיעים ישירות מהמחסנים הלוגיסטיים בסין/הונג קונג, נשלחים דרך EMS (דואר בינלאומי) - אל הדואר/חברת השילוח בארץ היעד (ישראל).

האם אתם מספקים משלוחים לכל העולם ?

כן, אנו מספקים משלוחים ליותר מ-200 ארצות בעולם , אם ביקשת לשלוח למקום שאינו מסומן אצלנו, וברצונך לרכוש מוצר ולשלוח לשם, צרו עימנו קשר דרך CONTACT US, תזכרו שתמיד קיימת בפניכם האפשרות להזמין גם עבור כתובת אחרת,  אפילו למקום אחר בעולם .

מה לגבי מיסי נמל ומכס ?

אין באפשרותינו להיות אחראים למיסים אשר יונהגו בכל ארץ אליה אנו משלחים את החבילות, תוך כדי רכישתכם ב"Atar.co.il" הינכם מאשרים את ידיעתכם כי יכולות לחול עליכם עלויות נוספות (בגין מכס/מיסים/אחר) בהתאם להנחיות אם יגיעו.

כמה זמן ייקח לחבילה להגיע?

זמני ההגעה של החבילות תלויות במוצר וביעד אליו הוא יישלח, במרבית המוצרים ניתן לראות את הערכת הזמן המיועד להגעה הן בחבילות הנשלחות חינם והן בחבילות הנשלחות באופן מזורז יחסית באמצעות השילוח המיוחד (בתוספת תשלום של 20 ש"ח ) . ברגע הגעת החבילה אנו בעיקרון שולחים לתיבת המייל שלך (שמסרת בעת ההזמנה הודעה), לגבי אופן איסוף החבילה מנקודת מסירת דואר הקרובה לכתובתך. 

האם המוצרים שהזמנתי יגיעו בחבילה אחת ?

 במקרים בהם הזמנתם יותר ממוצר אחד בהזמנה אחת, לעיתים בגלל המערך הלוגיסטי של היצרנים השונים, אנו מאמינים שיהיה סיכוי שהזמנתכם תגיע בחבילות נפרדות, בכל מקרה נעשה מאמץ לאחד את המוצרים לחבילה אחת. לשאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר דרך CONTACT US

כדאי לך לבדוק מתנות שכבר צפית בהם
משלוחים לארץ בחינם
פוליסת החזרות והחזרים הגונה ואמינה
רכישה מאובטחת ו- 100% בטוחה
back to top
למעלה
error:

עגלת קניות

×