החזרות והחזרים כספיים

מידע בנוגע לביטול הזמנות

ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד היא עדיין לא ייצאה בדרכה אליכם מהיצרן/הסוחר .
אם ברצונך לשנות את פרטי ההזמנה שלך, יש באפשרותך להשאיר לנו הודעה תוך 6 שעות.
מכיוון שתהליך עיבוד ההזמנה הוא מהיר, תוך 6 שעות הזמנתך תיכנס לתוקפה, ולכן לא נוכל לשנותה או לבטלה עד אשר ההזמנה תגיע אליכם .

החזרים כספיים

שביעות רצונכם היא האופציה המועדפת ביותר עלינו ואנו נעשה את מיטב המאמצים לשמור זאת .
אם בכל זאת ברצונך לקבל החזר כספי בעבור רכישתך?
הסיבות האפשריות הבאות:
א. לא קיבלת את החבילה בזמן המובטח (כ- 40 ימי עסקים מיום ההזמנה )?
תוכלו לבקש החזר או שילוח מחדש.

ב. אם קיבלתם מוצר אחר/שגוי?
תוכלו לפנות אלינו בבקשה להחזר או שילוח מחדש, ונשמח לעשות זאת, אך זיכרו, כי יש לשלוח את המוצר אלינו – בהתאם להנחיות.

ג. אם אינכם רוצים את המוצר שקיבלתם מסיבה אחרת?

יש לשלוח אלינו פנייה תוך 7 ימים מיום קבלת המוצר כך שיהיה ניתן לקבל החזר.

וזאת רק לאחר שילוח החבילה עם המוצר המקורי (ללא שימוש) באריזתו (על חשבונכם)  – ההנחיות ייתקבלו בהמשך לפנייתכם אלינו.

ד. אם החבילה שהזמנתם לא הגיעה כתוצאה מגורמים שאינם בשליטת  צוות – "Atar.co.il" – במקרים כגון: לא עברה מכס, נתקעה בנמל, אבדה בדואר, אסון טבע וכיו"ב? תוכלו לפנות אלינו בבקשה להחזר או שילוח מחדש.

ה. אם החבילה שהזמנתם לא הגיעה כתוצאה משגיאה אשר ביצעתם במהלך ההזמנה  (כתובת שגוייה, מספר טלפון שגוי וכדומה) ולא הודעתם על התיקון הנחוץ לאחר ההזמנה – אין באפשרותינו להתחייב על זיכוי, אך אנו מבטיחים שנעשה מאמץ לנסות לטפל בטעות.

ניתן להגיש בקשה להחזר כספי עד 15 יום מיום קבלת החבילה או מזמן ההובלה המובטח (כ- 50 ימי עסקים בהתאם למוצר שהזמנת)

ואת זאת ניתן לעשות זאת באמצעות העברת בקשה מפורטת אלינו דרך CONTACT US.

אנו נשתדל להיענות במהירות האפשרית לפנייתך, וזאת על מנת לסייע לכם בבקשתכם ולפתור זאת על הצד הטוב ביותר.

במקרה וההחזר הכספי שביקשתם יאושר, תוכלו לקבל החזר אך ורק עבור מחיר המוצר עליו שילמתם,  תוכלו לקבל את הכסף ישירות לאמצעי התשלום  (PAYPAL/אשראי ) איתו שילמתם עבור ההזמנה (נא לאפשר עד 14 ימי עסקים מיום אישור ההחזר עד לקבלתו).
לידיעתכם, במקרה ושילמתם עבור משלוח מזורז בסך 20 ש"ח לפריט – לא נוכל לבצע החזר כספי בעבור סכום זה.

החלפות

אם מכל סיבה תרצו להחליף את המוצר שברשותכם (צבע, מידה, דגם וכדומה)? 

הטיפול שלנו יהיה בהתאם למצב האפשרי, אנא צרו עימנו קשר דרך CONTACT US ואנו נדריך אתכם בהמשך התהליך .

בכל מקרה אין אישור לשלוח חבילות אלינו, אלא רק אם הודענו לכם על כך באופן מפורש.

ט.ל.ח

back to top
למעלה

עגלת קניות

×